22 lipca 2008

Nie nawidzę poniedziałku!! | I hate Monday!!

...na szczęście wtorek już...na zakończenie parszywego poniedziałku ogarnęła mnie chęć scrapowania ;D cokolwiek...może karteczkę (bo szybko ;D) ale jako żem leń od kompa się nie ruszyłam i tak o to zainspirowany moją nową tapetą :] powstał 6ty digi scrap. najpierw moja piekna tapeta xD

...i scrap z moją Tasią wariatką kochaną ;*
Credits:
Wszystko z mojego drugiego zestawu "Paper'n'niddle" :]
oprócz:
jednego pędzla (kleks fioletowy) oraz tło zdjęcia, do którego wykorzystałam dwa zdjęcia (billboardu i tablicy ogłoszeń) ze stocku.

2 komentarze:

Jaszmurka pisze...

Aż tu przyleciałam bo mam ciarki na dupsku!

Powiem szczerze- na digi ni hoo hoo się nie znam.

Ale moje odczucia są taki:

to najlepszy digi scrap (polski) jaki dotychczas widziałam. o.

Pozdrawiam :D

Jasz

Miyuna & Lotta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.