9 lipca 2008

Dreams come true... | Marzenia się spełniają...

...at least mine :D I bought Canon 450d with Sigma 17-70mm/f2.8-4.5 DC Macro and from two months my dreams come true ;D This pic..I really don't know why :P but It pleases me bloody.
Picture was took in Park.
____________________________________________________________________

...a przynajmniej moje :D kupiłam Canona 450d do niego Sigmę 17-70mm/f2.8-4.5 DC Macro i od dwóch miesięcy posikuję z radości ich posiadania ;D A to zdjęcie nie wiem czemu:PP ale cholernie mi się podoba...park skaryszewski upalne popołudnie piwko w pubie nad jeziorkiem..i nagle mnie olśniło że koniecznie chcę sfotografować taki właśnie kadr hahahaha ( akurat miałam statyw ze sobą :PP )...Może i tylko mi się to zdjęcie podoba ale za to baaardzo :D hahaha



Brak komentarzy: