9 lipca 2008

5th digi scrap


Same zdjęcia mnie zainspirowały do niego...no nie jest arcydziełem bom leń patentowany :P ....zdjęcia zrobione jakimś cudem zupełnie przypadkowo, mój młodszy brat - Antoś jest przysłowiowym żywym srebrem..nie było czasu na zmianę funkcji ostrzenia, co tam, nie było chwili nawet na zmianę jakichkolwiek ustawień...Antolek (mówię Wam będzie showmanem!) znalazł gdzieś na podłodze kluczyk mały, ja demonstrowałam właśnie swój sprzęt..jak tylko zobaczył aparat podbiegł i zaczął wymachiwać mi kluczykiem przed obiektywem ;D

4 komentarze:

Monic pisze...

no w koncu masz gadzinko bloga:)) juz wisi u mnei w linkach, ja o Twojej tworczosci sie nei wypowiadam bo jak dla mnie to jestes talent ukryty i nie wykorzystany, za malo stanowczo za malo robisz scrapow i kitow, leniwcze;))) Logo wymiata, zdjecia sliczne i scrapy bombowe!! buźka:*

ibisek pisze...

Scrap jest świetny.
Bardzo mi się podoba :)

Madzialena pisze...

Ja też już dodałam link na moim blogu - skrap świetny! Pozdrawiam :)
Madzialena

E pisze...

to prawda, masz niewykorzystany talent ;) na digi się co prawda nie znam, ale "realki" też mi się podobają bardzo! szczególnie Twój 'drugi scrap'! rewelacja ;D