19 sierpnia 2008

...ot tak poprostu..scrap

....nie mam weny do pisania, chociaż wiele się dzieje, może za wiele i właśnie dlatego nie chce mi się nic :( Od niedawna na Scrappassion ruszyła nowa zabawa pt.: "Scrapliftowy łańcuszek" A oto moja druga już praca w tej zabawie ;D Z uprzejmości monicounette, która nagięła zasady i mogłam w ramach wyjątku zrobić digi, jako że szybciej mi to idzie niż realki ;)



Credits: Paper'n'Niddle, It's all about you by Lotta Designs
font: Bickham Script Pro
photo: by Lotta :]
sieć niebieska, guzik i kartka z nowego wakacyjnego zestawu ;) Już wkrótce w sklepie...
Na kartce txt piosenki Alicji Majewskiej - Jeszcze się tam żagiel bieli...

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Adorable layout!! I love the paper!

RosaliaArt pisze...

świetny!!!

taja.85 pisze...

Oj, nie wiem czm sie bardziej zachwycac scrapem czy zdjęciem. Cudnie.

ScrappyBlueStones pisze...

Odnajduję różne scrapowe blogi i widzę same cuda :) Reguła: cudny obiekt do fotografowania i świetny digi-zestaw chyba zawsze oznacza rewelacyjny efekt!!

ps. ale pora już wakacje kończyć!!

Schokomama pisze...

hello Lotta
you have beautiful designs. I love your kits. I would like for a ct if you apply. Unfortunately, I have no e-mail found. I am glad if you answer me. schokomama5@arcor.de.
sorry my bad english.

hugs
ela
schokomama

Kasiek pisze...

Uwielbiam Twoje zestawy!!!
I czekam na jakieś nowe scrapy ;)

saphir6 pisze...

super kartka ja zawsze^^ a tak wogle to życzę wesołych świąt tobie i całej tojej rodzince... oraz pozdrów krzycha i odezwij się na gadu

Anonimowy pisze...

Hi Sweetie,

I wish you and your family a Happy New Year! Thanks for all!

Hugs Nicky

Mystique Designs pisze...

Teraz Olga, to Ja już czekam, wiesz.... no i ściskam was moooocno kochanie ;*

Calinhorely pisze...

Hi Lotta,

All your kits are stunning !
Love it !
If you look for somebody for your ct... I'm...

yours,
Cali

Anonimowy pisze...

Hello,

I can not find your email address so I am writing here.
I have already sent several unanswered emails to Oscraps ..
I have purchased your last pack cu and I did not get the links to download...
Could you do something ??

choubinette01@yahoo.fr
Thanks,
Lilou

Karolina pisze...

Ależ mi się ta kartka spodobała :) Pomysł genialny!